هتل گراند کیش

هتل گراند از پرطرفدارترین هتل‌های 3 ستاره جزیره کیش است. برای اطلاعات بیشتر در مورد امکانات هتل گراند و همچنین جزیره کیش با آراس سیر تبریز همراه باشید.رزرو هتل گراند با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل در آژانس آراس سیر

کیش:

جنوب ایران ، در میان آبهای نیلگون خلیج همیشه فارس جزیره ای بی نظیر واقع شده است. کیش!  این جزیره پوشیده از درختان نخل، کهور، کنا، اکالیپتوس و همانند هر جزیره دیگری دارای آب و هوای ساحلی و شرجی است. بیشترین باران های جزیره کیش در فصل زمستان و به صورت رگباری هستند.

جزیره کیش

دردنیا 4 منطقه وجود دارد که درصد اکسیژن خالص آن ها زیاد است و کیش یکی از این مناطق محسوب می شود. اکثر کسانی که به این جزیره سفر کرده اند و سکوت جزیره، تمیزی، امکانات رفاهی مناسب آن را دیده اند، تمایل دارند در این جزیره سکونت دائمی داشته باشند.

جاذبه های گردشگری تاریخی کیش:

این منطقه توریستی دارای جاذبه های گردشگری تاریخی مانند آب انبار سنتی، کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز، شهر تاریخی جریره و… است ولی نباید از کارتینگ، پلاژ، پارک دلفین، سافاری، آکواریوم و دیگر جاذبه های تفریحی آن غافل ماند.

تفریحات آبی:

تفریحات آبی در کیش جایگاه ویژه ای دارند، از نمونه تفریحات آبی پرطرفدار می توان به شاتل، اسکوتر زیردریایی، فلای بورد، کیبل اسکی، بنانا، پاراسل اشاره کرد.

مراکز خرید جزیره:

برای علاقمندان به خرید و بازارگردی در این جزیره گزینه های زیادی وجود دارد، مراکز خرید زیتون، پردیس 1 و 2، پانیذ، دامون، مریم، مروارید، مرجان و … نمونه هایی از مراکز خرید در کیش هستند.

برای رزرو تور کیش با بهترین کیفیت و کمترین قیمت ممکن با آراس سیر تبریز همراه باشید.

در سفر به کیش اصلا نگران مکان اقامت نباشید. فقط کافی است انتخاب کنید دوست دارید در چه هتلی اقامتی کنید. هتل نزدیک به اسکله تفریحی، هتل ساحلی، هتل رو به دریا، هتل نزدیک به مراکز خرید، هتل نزدیک به بازار و …  برای هرکدام از این موقعیت ها هتل با حدود قیمت متنوعی وجود دارد.

 مشاهده امکنات هتل پارمیس کیش

اگر به دنبال اقامتی کم هزینه به نسبت خدمات خوب هستید هتل گراند گزینه بسیار مناسبی می باشد.

هتل گراند کیش

هتل گراند:

هتل گراند کیش، با هزینه‌ی اقامت مناسبش، امکان سفری مقرون به صرفه را برای شما فراهم آورده است؛ هتل 3 ستاره گراند با 5 طبقه و ظرفیت 196 تخت یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های جزیره کیش است که در منطقه گردشگری این جزیره زیبا واقع شده است. اتاق های هتل دارای تلفن،حمام،سرویس بهداشتی فرنگی، صندوق امانات، مبلمان، سرویس روزانه اتاق، تلویزیون، سیستم تهویه هوا، سشوار، کمد لباس، یخچال، میز و صندلی هستند.

اتاق هتل گراند اتاق هتل گراند

امکانات هتل:

از دیگر امکانات هتل عباتند از:اینترنت در قسمت لابی، تاکسی سرویس، پارکینگ، کافی شاپ، خشکشویی، اعلام حریق، آسانسور، رستوران، سالن تفریحات هتل با میر بیلیارد، پینگ پنگ و فوتبال دستی، کافی‌شاپ با انواع نوشیدنی های سرد و گرم و چایخانه‌ی سنتی در محوطه باز هتل. همچنین هتل فضایی سبزی زیبا دارد که می‌توانید در آن پیاده‌روی کنید.

رستوران هتل گراند کیش

لابی هتل گراند

چشم‌انداز فوق‌العاده از دریا و نزدیک بودن به مکان‌های گردشی، تفریحی و مراکز خرید از دیگر امتیازاتی است که می‌توان برای هتل گراند کیش برشمرد. از جمله‌ی این مراکز می‌توان به بولینگ مریم و مرکز خرید مروارید اشاره کرد. رستوران‌ها هتل نیز با انواع غذاهای ایرانی و فرنگی پذیرای میهمانان است.

برای رزرو هتل گراند کیش، یا رزرو سایر هتل های کیش و رزرو تور کیش با ما تماس بگیرید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا