هتل Palazzo Doniizetti استانبول

رزرو هتل palazzo doniizetti استانبول با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل پنج ستاره  تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

استانبول از بزرگترین و توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه است. مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذابی که در این شهر برگزار می گردد باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا استانبول را برای سفر انتخاب کنند. همچنین موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب این شهر زیبا از عوامل تاثیر گذار این موضوع بوده است. با تمام این تفاسیر عده ای از مسافران برای این که بخواهند به استانبول بروند نیاز به اطلاعاتی نظیر اینکه چه هتلی را برای اقامتشان انتخاب کنند و یا اینکه رستوران های خوب این شهر کجا هستند، نیز دارند.

هتل پلازو دونیزتی استانبول، Palazzo Donizetti Hotel، در فاصله ی چند قدمی میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار گرفته است. این هتل دکوراسیونی لوکس و کلاسیک داشته و آسانسور داخل آن قدمتی 100 ساله دارد. یک رستوران و یک بار در این هتل وجود دارند.

هتل پلازو دونیزتی با سنگ مرمر کارارا ( ایتالیایی )، شیشه های رنگی و عناصر کلاسیک تزئین شده است. اتاق های هتل دارا ی سقف بلند و اثاثیه ی چوبی دست ساز می باشند. هر اتاق مجهز به تلویزیون، اینترنت بیسیم رایگان و سرویس بهداشتی خصوصی است.

مهمانان هتل پلازو دونیزتی می توانند در رستوران “دوبل مِزه بار” در کنار چشم اندازی گسترده از شاخ طلایی و استانبول غذا های محلی را امتحان کنند. کافه ی هتل نوشیدنی سرو می کند.

هتل پلازو دونیزتی توسط تئاتر ها و موزه های معروف و محله ی بی اغلو احاطه شده و تا ایا صوفیه، آب انبار باسیلیکا، مسجد آبی و کاخ توپکاپی به اندازه ی یک سواری 10 دقیقه ای فاصله دارد. برج گالاتا در چند قدمی هتل قرار گرفته است. ایستگاه مترو ی شیشانه 200 متر با هتل فاصله دارد. با 15 دقیقه پیاده روی می توانید به میدان تکسیم برسید. نزدیک ترین مرکز خرید به هتل، دمیورن اِی وی اِم است که می توانید با پیاده روی به آن برسید.

هتل پلازو دونیزتی فضایی تاریخی داشته و قدمت آن به 100 سال می رسد. طراحی معماری این هتل بی نظیر بوده و موقعیت مکانی ایده آلی دارد. این هتل خاص با رستوران، مرکز آبگرم و سالن همایش شیکش، خدماتی ویژه به مهمانان ویژه ی خود ارائه می دهد.

خدمات و تسهیلات هتل پلازو دونیزتی استانبول

تراس آفتاب، تراس، استخر سرپوشیده، حمام ترکی، سونا، ماساژ، مرکز آبگرم، رستوران، کافه، پارکینگ خصوصی ( شامل اضافه بها )، سرویس راهنما، انبار بار، کانتر تور، صرافی، پذیرش/خروج اکسپرس، کانتر پذیرش 24 ساعته، سرویس اتو و اتو پرس، جلا ی کفش، خشکشویی، لباسشویی، حمل و نقل فرودگاهی ( شامل اضافه بها )، فضا ی اختصاص داده شده به سیگار کشیدن، سیستم تهویه هوا ی مطبوع، ممنوعیت استعمال دخانیات در سراسر هتل، اتاق های ضد آلرژی، سیستم گرمایشی، اجاره ی اتومبیل، نهار بسته بندی شده، اتاق های عایق صدا، گاوصندوق، آسانسور، تسهیلات مخصوص مهمانان دارا ی معلولیت، روزنامه و خدمات اتاق.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا