هتل آیکن استانبول

هتل آیکن استانبول

هتل آیکن استانبول (Icon Hotel) یکی از هتل های استانبول و نزدیکی میدان تکسیم است. برای آشنایی با این هتل و مشاهده امکانات هتل آیکن با آراس سیر تبریز همراه باشید. رزرو هتل آیکن با بهترین قیمت و کیفیت و ارائه تور استانبول برای این هتل چهار ستاره  تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر.

استانبول:

استانبول از بزرگترین و توریستی ترین شهرهای کشور ترکیه است. مراکز خرید متعدد و جشنواره های جذابی که در این شهر برگزار می گردد باعث شده تا گردشگران زیادی از سراسر دنیا استانبول را برای سفر انتخاب کنند. همچنین موقعیت جغرافیایی و آب و هوای خوب این شهر زیبا از عوامل تاثیر گذار این موضوع بوده است.

استانبول ترکیه

با تمام این تفاسیر عده ای از مسافران برای این که بخواهند به استانبول بروند نیاز به اطلاعاتی نظیر اینکه چه هتلی را برای اقامتشان انتخاب کنند و یا اینکه رستوران های خوب این شهر کجا هستند، نیز دارند.

هتل آیکن استانبول

هتل آیکن:

هتل چهار ستاره  آیکون استانبول در فاصله چند قدمی میدان تقسیم و خیابان پر جنب و جوش استقلال واقع شده است که کافه ها، رستوران ها، مراکز خرید و گالری های هنری بسیاری را در خود جای داده است.همچنین فرودگاه آتاتورک 25 کیلومتر، فرودگاه سابیها گوکچن 50 کیلومتر با این هتل فاصله دارند.

Icon Hotel- Istanbul

برای آشنایی با هتل ساردور وان اینجا کلیک کنید.

اتاق های هتل:

اتاق های آن که به شکلی مدرن دکور شده اند دارای تلویزیون فلت و ماهواره ، تهویه کننده هوا، مینی بار، نظافت روزانه، یک کتری برقی، اینترنت وای فای، صندوق امانات، سیستم گرمایش، کمد لباس، حمام خصوصی دارای دوش، سشوار و حوله می باشند.

اتاق های هتل آیکن

هتل آیکن استانبول

سرویس هتل آیکن
سرویس هتل آیکن

سرویس هتل آیکن استانبول

برای مشاهده امکانات هتل بلو وی هیستوریکال استانبول اینجا کلیک کنید.

امکانات هتل آیکن:

 این هتل مجهز به امکانات، ماساژ رایگان ، حمام ترکی و سونا ، باشگاه ورزشی می باشد که استفاده از تمامی این امکانات رایگان است.  خدمات این هتل به صورت 24 ساعته می باشد. همچنین در این هتل  پذیرش 24 ساعته، خدمات خشکشویی و اتو با هزینه اضافی، کتابخانه، قهوه خانه در محل، کرایه ماشین، ترانسفر و خدمات تور، پارکینگ، خدمات ورود و خروج زود هنگام، منطقه بازی سرپوشیده، بازی های رومیزی/پازل، نگهداری از کودکان/خدمات کودک(هزینه اضافی)، خدمات دربان، اینترنت وای فای در لابی، دوربین مدار بسته خارج از ملک
دوربین مداربسته در فضاهای مشترک، آلارم دود، ترانسفر فرودگاهی خصوصی و روزنامه روزانه ارائه میشود.

امکانات هتل آیکن سالن بدنسازی هتل آیکن لابی هتل آیکن استانبول سالن اجتماعات هتل آیکن

کافه آیکون در ورودی هتل و رستوران در طبقه اول قرا دارد و صبحانه روزانه به سبک بوفه باز در روزهای هفته از ساعت 7:00 تا 10:00 و در روزهای آخر هفته از ساعت 07:00 تا 10:30 د رستوران سرو می شود. همچنین می‌توان ناهار و شام را در رستوران هتل میل کرد.

رستوران هتل آیکن

برای مشاهده امکانات هتل آریسما استانبول اینجا کلیک کنید.

زبان هایی که در هتل تکلم میشود: زبان هایی که صحبت می شود:
عربی
انگلیسی
فارسی
فرانسوی
روسی
ترکی

برای رزرو هتل آیکن و یا سایر هتل های استانبول و تور استانبول با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

09141096089

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا