Ramada Hotel

هتل رامادا بای ویندهام وان + رزرو با تخفیف

هتل رامادا بای ویندهام (Ramada by Wyndham Van) یکی از هتل های زنجیره ای در شهر وان ترکیه است که در مرکز شهر قرار دارد و هتلی 4 ستاره و ساحلی محسوب میشود. شهر وان ترکیه دارای دیدنی ها و جاذبه های توریستی متعددی است و همچنین دارای مراکز خرید زیادی است که دوست داران خرید را مجذوب خود کرده و تبدیل به یک مقصد ارزان قیمت به خصوص در میان ایرانیان شده است، به همین دلیل هتل های متعددی در این شهر ساحلی وجود دارد تا جوابگوی سیل عظیم مسافر به خصوص در فصل های پیک و تعطیلات باشد. آژانس آراس سیر تبریز که مجری اصلی تور وان از تبریز است، علاوه بر اجرای تور‌های مختلف وان، خدمات رزرو هتل‌های وان را نیز انجام می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر در مورد هتل رامادا بای ویندهام وان به طور خلاصه هتل رامادا وان با ما همراه باشید.

موقعیت هتل رامادا بای ویندهام

هتل رامادا بای دیندهام وان، نقشه هتل رامادا وان

هتل رامادا بای ویندهام وان (Ramada by Wyndham hotel) به طور خلاصه هتل رامادا وان هتلی زنجیره ای، 4 ستاره و ساحلی میباشد. این هتل کنار دریاچه زیبای وان در نزدیکی جزیره آکدامار واقع شده است و  8.6 کیلومتر تا قلعه وان، 8.7 کیلومتر تا استادیوم آتاتورک، 11 کیلومتر تا موزه وان، 11 کیلومتر تا تئاتر شهر و  10 کیلومتر تا فرودگاه فریت ملن وان فاصله دارد.

هتل رامادا در وان

هتل رامادا وان (هتل رامادا بای ویندهام وان) که در سواحل دریاچه وان واقع شده است و مناظر زیبای دریاچه و دسترسی آسان به جزیره آکدامار، درختان بادام و کلیسای جامع صلیب مقدس را ارائه می دهد. برای تجربه تاریخی، موزه وان و قلعه وان در نزدیکی هتل هستند. در نتیجه به راحتی و با صرف چند دقیقه میتوانید با زیبایی دریاچه وان، بزرگترین دریاچه ترکیه، چهار جزیره و یک قلعه زیر آب آشنا شوید. جزیره آکدامار بزرگترین جزیره در دریاچه وان است که دارای مناظر خیره کننده و درختان بادام است که در بهار شکوفا می شوند.

کلیسای جامع صلیب مقدس در این جزیره واقع شده است و در حال حاضر به عنوان موزه برای بازدیدکنندگان باز است. در موزه وان از جواهرات زیبای طلا و همچنین کمربندهای برنزی، کلاه ایمنی، زره اسب و موارد دیگر دیدن کنید. خرابه‌های قلعه وان و قلعه هوساپ را ببینید یا به مرکز شهر بروید و داخل شهر و مراکز خرید وان را ببینید.

در مورد هتل های وان بیشتر بخوانید: آشنایی با هتل آوالون آلتس وان

اتاق های هتل رامادا وان

هتل رامادا در وان

اتاق های هتل رامادا وان عایق صدا و غیر سیگاری با تهویه مطبوع هستند. همچنین اتاق‌هایی با چشم‌انداز دریاچه ارائه میشود. میز، صندوق امانات، تلویزیون و حمام اختصاصی با وان یا دوش، ملحفه و حوله، سرویس اتاق و تلویزیون با کانال های ماهواره ای از جمله امکانات اتاق ها هستند.

امکانات اتاق های امادا وان

همانطور که میدانید در سفرهای خارجی، وجود اینترنت در اتاق های هتل یک امر ضروری محسوب میشود، در این هتل نیز همانند سایر هتل های سه ستاره تاپ، همه ی اتاق ها دارای اینترنت وای فای رایگان و پرسرعت هستند که به راحتی میتوانید به اینترنت متصل شوید.

رستوان هتل رامادا

رستوان هتل رامادا

این هتل یک رستوران دارد که هر روز صبح صبحانه به صورت بوفه و سلف سرویس سرو میشود، در نتیجه صبح خود را با یک صبحانه بوفه رایگان مربا، ماست، غلات و غیره شروع کنید. همچنین پس از یک روز گشت و گذار در منطقه، میتوانید از یک وعده غذایی و غذاهای خوشمزه ترکی شامل سوپ، استیک، مرغ، ماهی و غیره لذت ببرید.
ساعات کاری روزانه رستوان: 8 صبح تا 9 شب

امکانات هتل رامادا بای ویندهام وان (Ramada by Wyndham Van)

صبحانه وان در هتل رامادا

از امکانات هتل رامادا بای ویندهام وان میتوان به فضای مناسب برای جلسات و رویدادها اشاه کرد.
شما میتوانید رویداد ویژه یا جلسه کاری خود را با این هتل برنامه ریزی کنید. هتل رامادا با 180 متر مربع فضای سالن کنفرانس، دو اتاق جلسه دارد که حداکثر 130 مهمان کنفرانس یا 90 مهمان ضیافت و مهمانی را در خود جای می دهد.

یکی دیگر امکانات هتل رامادا وان عبارتند از پاکینگ اختصاصی و رایگان.

پس اگر از افرادی هستید که با ماشین شخصی به وان سفر میکنید، نگران جای پارک و موارد امنیتی نباشید، در صورت اقامت در این هتل، از پارکینگ اختصاصی رایگان بهره مند خواهید شد.

همچنین اگر این هتل را رزرو کرده باشید، با پرداخت هزینه اضافی ، میتوانید از ترانسفر فرودگاهی هتل استفاده کنید.

امکانات هتل رامادا وان

سایر امکانات هتل رامادا وان عبارتند از: بار و غذا و نوشیدنی، سالن استراحت مشترک، وای فای رایگان در لابی، صرافی برای مهمانان، پذیرش 24 ساعته، باغ، یک زمین بازی برای کودکان، تراس حمام آفتاب، آسانسور، نمازخانه، سالن عروسی، اتاق های معلولین، تخت نوزاد، فکس / فتوکپی، اسکنر، چاپگر، خشکشویی با هزینه اضافی، سرویس اتو، آسانسور برای افراد معلول، حمام معلولین، اتاق معلولین، رمپ ویلچر، باشگاه بدنسازی و ساحل اختصاصی میباشد.

قابل ذکر است که پذیرش هتل مسلط به زبان های اسپانیایی، فارسی، انگلیسی و ترکی هستند، در نتیجه شما به راحتی میتوانید با رسپشن و پذیرش هتل صحبت کنید.

قیمت هتل رامادا وان (Ramada Otel)

با توجه به نوسان لیر، و تغییر قیمت هتل ها  در ایام و فصل های پیک و تعطیلات، برای اطلاع از قیمت هتل رامادا وان میتوانید با آژانس آراس تبریز تماس بگیرید. شماره های دفتر و همکاران در پایین آورده شده است.

در صورتی که تمایل به رزرو هتل در وان را دارید، میتوانید از میان خدمات آنلاین  و رزرو هتل آژانس آراس سیر تبریز، هتل مورد نظر خود را انتخاب و به راحتی برای تاریخ مورد نظر خود رزرو نمائید.

شما تجربه ی اقامت در هتل رامادا بای ویندهام وان را دارید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارد و در کادر پایین برای ما بنویسید که اقامتتان در هتل رامادا وان چگونه بوده است و به این هتل چه امتیازی میدهید.

برای اطلاعات بیشتر و رزرو هتل رامادا ترکیه و همچنین رزرو تور وان توسط آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، با همکاران ما در شعب مختلف تماس بگیرید.

برای اطلاع از نرخ به روز هتل های وان، به صفحه “قیمت هتل های وان” مراجعه کنید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات و رزرو تلفنی هتل های وان و رزرو تور وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز :

بخش فروش:

 00989359377719  ناصر فائقی‌نیا

00989931110386 امیر فائقی‌نیا

 مدیر بازاریابی:

 00989146176089  خانم رهبر

 مدیریت:

00905012942335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

2 دیدگاه دربارهٔ «هتل رامادا بای ویندهام وان + رزرو با تخفیف»

    1. تقوی آراس سیر

      با سلام ندای عزیز، ممنون از اینکه نظر خود را با ما در میان گذاشتید. از آنجا که این هتل از هتل های ساحلی در وان ترکیه هست، فاصله نسبتا زیادی با مراکز خرید دارد، و برای مسافرانی که قصد استفاده از طبیعت و ساحل و دریای وان را دارند گزینه بسیار مناسبی است. ممنون از شما
      شاد باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا