هتل والیده استانبول

هتل والیده استانبول

هتل والیده (Valide Hotel) یکی از هتل های استانبول است که در نزدیکی کاخ دولما باغچه واقع شده است، برای آشنایی با این هتل و مشاهده امکانات هتل والیده (Valide Hotel) با آراس سیر تبریز همراه باشید. رزرو هتل والیده (Valide Hotel) با بهترین قیمت و کیفیت و ارائه تور استانبول برای این هتل تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر.

استانبول ترکیه

استانبول:

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.

آب و هوای استانبول:

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه و ۹ درجه است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد. در ماه‌های تابستان از ژوئن تا انتهای سپتامبر به‌طور میانگین درجه حرارت روزها از ۲۸ درجه شروع می‌شود. گرمترین ماه، ژوئیه با متوسط درجه حرارت ۲۳٫۲ درجه سلسیوس و سردترین ماه، ژانویه با متوسط درجه حرارت ۵٫۴ درجه سلسیوس است. بالاترین درجه حرارت ثبت شده در استانبول ۴۰٫۵ درجه سلسیوس (۱۰۵ درجه فارنهایت) در آگوست سال ۲۰۰۰ و پائین‌ترین درجه حرارت -۱۶٫۱ درجه سلسیوس (۳ درجه فارنهایت) در فوریه سال ۱۹۲۷ بوده‌است. این شهر تا حدودی بادخیز است و به‌طور متوسط (میانگین) سرعت بادی حدود ۱۷ کیلومتر در ساعت دارد. تابستان خشک‌ترین فصل است، هر چند تابستانها هم بارش باران وجود دارد. این کلان‌شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به‌شمار می‌رود. استانبول دارای هتل های زیادی برای اقامت مسافران است که یکی از آنها هتل والیده (Valide Hotel)است که به توضیح کوتاهی درباره امکانات  هتل والیده میپردازیم: همچنین میتوانید امکانات هتل گرند امین استانبول را مشاهده کنید.

هتل والیده (Valide Hotel)

هتل والیده استانبول هتل والیده استانبول در عثمانبی، مرکز تجاری استانبول واقع شده است، نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی منحصر به فرد آن از دوره عثمانی و معماری باستانی استانبول الهام گرفته شده است. منطقه شیک نیسانتاشی با مغازه‌ها و کافه‌های شیک در 1150 فوت و میدان تقسیم قلب مدرن استانبول در 1.2 مایلی هتل قرار دارد.  ایستگاه مترو عثمانبی تنها در 2 دقیقه پیاده روی از هتل قرار دارد که از آنجا می توانید در عرض 5 دقیقه به منطقه تکسیم یا مرکز خرید جواهیر برسید. هتل Valide با ارائه تلفیقی از بافت تاریخی و یا شکوه با امکانات رفاهی مدرن، به شما کمک می‌کند تا در فضایی آرام و به دور از استرس‌های کاری روزمره، استراحت کنید.

اتاق های هتل:

اتاق های این هتل اتاق های خانوادگی، غیر سیگاری عایق صدا هستند که دارای سرویس اتاق، چای/قهوه ساز در همه اتاق ها، سیستم گرمایش، اینترنت وای فای، نمای شهر، تلفن، تلویزیون صفحه تخت، گاوصندوق، تهویه مطبوع، قسمت نشیمن، موکت، مبل، کمد/کمد، وان حمام، سشوار، لوازم آرایش رایگان، توالت، دمپایی، مینی بار، سرویس بیدار کردن، حوله کتانی. اتاق های خانوادگی هتل والیده امکانات اتاق هتل والیده استانبول سرویس بهداشتی هتل والیده استانبول اتاق 3 تخته هتل والیده استانبول اتاق استاندارد هتل والیده استانبول همچنین برای مشاهده هتل گرند استار استانبول اینجا کنید.

امکانات هتل والیده (Valide Hotel):

پارکینگ، در صورت لزوم پزشک، در صورت تمایل خدمات پرستار کودک، وای فای رایگان،  پذیرش 24 ساعته، ترانسفر فرودگاهی (هزینه اضافی)، سرویس رفت و برگشت (هزینه اضافی)، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، کپسول های اتش نشانی، دوربین مدار بسته خارج از هتل، دوربین مداربسته در فضاهای مشترک، آلارم دود، صندوق امانات، خدمات دربان، انبار چمدان، میز تور، تبدیل ارز، سرویس اتو(هزینه اضافی)، خشک شویی(هزینه اضافی)، خشکشویی(هزینه اضافی)، فکس/فتوکپی. همچنین برای رویدادهای تجاری، هتل یک اتاق جلسه با ظرفیت حداکثر 30 نفر ارائه می دهد که مجهز به پروژکتور سقفی، صفحه نمایش، وایت برد، پروژکتور اسلاید، فلیپ چارت، سیستم صوتی، میکروفون، پخش کننده DVD، تلویزیون و تهویه مطبوع است. علاوه بر یک صبحانه بوفه باز و غنی که روز شما را با لذت آغاز می کند، در هتل Valide در رستوران و لابی بار از غذاهای لذیذ و غذاهای ترکی و بین المللی لذت خواهید برد. ظرفیت ستوران 50 نفر در پوشش بسته و 70 نفر در فضای بسته و باز می باشد. رستوران هتل والیده صبحانه هتل والیده لابی هتل والیده زبان هایی که صحبت می شود: عربی انگلیسی ترکی اگر میخواهید با هتل سیتی سنتر استانبول آشنا شوید، اینجا کلیک کنید.

برای رزرو  هتل والیده (Valide Hotel) و یا سایر هتل های استانبول و تور استانبول با ما تماس بگیرید.

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز:

بخش فروش:

00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا

  00905525839798 خانم رهبری 

 مدیر بازاریابی:

00905345762335  خانم رهبر 

مدیریت:

00905523872335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 102

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک1

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا