وبسایت مالزیایی: ایران برای گردشگران امن است

تهران- ایرنا- یک وبسایت مالزیایی طی گزارشی درباره امنیت سفر گردشگران به ایران نوشت، ایران آن کشور ترسناکی که می گویند نیست و امن است.
[وبسایت مالزیایی: ایران برای گردشگران امن است]

به گزارش ایرنا، وبسایت ‘استار2’ روز دوشنبه با ذکر مشاهدات یک گردشگر در ایران نوشت: تیترهای جنجالی منفی مطبوعات علیه ایران را فراموش کنید چرا که با حضور در ایران به سرعت درخواهید یافت که جمهوری اسلامی آن سرزمین دورافتاده وحشت آفرین و متعصب که می گویند نیست. زیرا گردشگران به آسانی احساس می کنند که امنیت دارند و ایرانی ها از آنها استقبال می کنند.
مردم کوچه و بازار سریعا و به گرمی با گردشگران سلام و علیک می کنند و می خواهند با تو سلفی بگیرند و یا تو را برای صرف چای به خانه هایشان دعوت کنند.
وبسایت مذکور با اشاره به برخی قوانین خاص ایران برای بانوان گردشگر نوشت: هر چند ممنوعیت هایی درباره روابط زن و مرد اعمال می شود اما تقریبا در هیچ مکان رسمی زنان و مردان از هم جدا نیستند غیر از برخی موارد خاص مانند حمل و نقل عمومی.
آنچه در ایران بسیار مورد توجه هر گردشگری قرار می گیرد، آن است که حکومت ‘مذهبی’ ایران فارغ از همه مسایل سیاسی و اجتماعی خود، میراث فرهنگی بسیار غنی کشور را به شکلی خیره کننده محافظت کرده است.
ایران به عنوان یکی از قدیمی ترین تمدن های جهان، میزبان 19 اثر با ارزش است که از سوی یونسکو به عنوان میزاث جهانی به ثبت رسیده اند.
همچینین مجموعه بناهای متعلق به دوران کهن، دوران اسلامی و همچنین دوران مدرن در همه جای کشور به چشم می خورد به گونه ای که از کاخ گلستان متعلق به قرون گذشته به راحتی می توان به کاخ نیاوران در شمال شهر تهران که در سالهای اخیر ساخته شده است، سفر کرد.
این وبسایت مالزیایی سپس با ذکر موارد دیگری که گردشگران در ایران از آنها دیدن می کنند، نتیجه گیری کرد که گردشگران خارجی به راحتی و بدور از هرگونه مزاحمت در سایت های تاریخی و مذهبی به گردش پرداخته و در بازارهای وسیع ایران و همچنین فروشگاه های بزرگ به خرید سوغاتی می پردازند.
این وبسایت در ادامه به محوطه های تاریخی مربوط به مذاهب مختلف در سرتاسر ایران اشاره کرده و آنها را نشانه شکیبایی مذهبی ایرانیان دانست.

به نقل از خبرگزاری مهر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا