چه چیز بیش از همه باعث نگرانی در سفرهای کاری می شود؟

 

وقتی به اتفاقات بسیاری فکر می کنید که ممکن است خارج از کنترل شمادر طول سفرهای کاری پیش بیاید، آن وقت این نوع سفر به معضلی طاقت فرسا تبدیل می شود.
نگران نباشید شما تنها نیستید. بسیاری از مسافران هستند که مجبورند با نگرانی ها و مسائل خسته کننده در سفر تجاری، کنار بیایند.

لیستی از مواردی برجسته که می تواند شما را از کوره به در ببرد:
زبانی (26 درصد)، امکان گم کردن چمدان (22 درصد) وعدم آشنایی با محیط (21 درصد). یک وبسایت گردشگری طی خبری 20 مورد از دلایلی که باعث استرس در سفرهای کاری می شود را اعلام کرده است که در صدر لیست، نگرانی برای از دست دادن هواپیما یا قطار قرار دارد.

این مورد باعث نگرانی 32 درصد از مسافرانی است که برای انجام کاری سفر می کنند. در واقع این یک مطالعه گسترده بر روی 4500 مسافر تجاری از 8 کشور دنیا بود که در آن سوال شده بود،” چه چیزی باعث نگرانی آن ها در طول سفر می شود؟”
دلایل عمده اینها بودند: موانع
خوشبختانه تکنولوژی در بعضی از این موارد می تواند کمک کننده باشد.

44

ما در عصری زندگی می کنیم که با استفاده از اپلیکیشن های گوناگون می توانیم با شهر جدید و سیستم حمل و نقل آن، هتل ها و رستوران هایش آشنا شویم. البته قطعا این باعث نمی شود نگرانی شما برطرف شود.
یکی از نکات جالب تحقیق این است که تقریبا همه شرکت کنندگان (93 درصد) اعتراف کردند حداقل برای دقیقه ای در طول سفر احساس نگرانی داشته اند. کافی است تنها یک بار به یک سفر کاری رفته باشید تا بتوانید احساس نگرانی از دست دادن پروازتان را تجربه کنید. همان احساسی که باعث می شود شب قبل بارها و بارها زنگ ساعت خود را چک کنید.
بله، این اتفاق ممکن است در سفر تفریحی هم افتاده باشد اما خیالتان راحت است در بدترین شرایط هم می توانید برنامه تان را تغییر دهید چرا که در تعطیلات هستید. اما تصور کنید در سفری هستید که منافع شرکت شما به آن وابسته است و حتما باید در جلسه ای شرکت کنید. خب حالا می توانید آن نگرانی را خوب درک کنید.

این تحقیق برای آن انجام شد که مبادرت به معرفی “بوکینگ دات کام برای سفرهای تجاری” کند.

مدیر برنامه، ریپسی بندوریان در مورد سختی های کار و فواید این برنامه می گوید: “دلیل اینکه ما بوکینگ دات کام برای سفرهای تجاری را راه اندازی کردیم، این بود که مسافران سفرهای تجارتی به راحتی به امکانات خاص و اطلاعات مهم دسترسی داشته باشند، مثلا اینکه کجا می توانند امکانات ملاقات های کاری یا اینترنت پر سرعت پیدا کنند و یا اینکه برای صرف صبحانه خوب کجا بروند.
این قابلیت ها باعث می شود مقداری از استرس های سفر کم شود و سفرهای کاری را نیز خاطره انگیز کند.”
در کنار این ها تعداد زیادی نوآوری در صنعت توریسم وجود دارد که می تواند باراین نگرانی را کم کند. اپلیکیشن های ترجمه زبان های مختلف مثل گوگل ترنسلیت با امکاناتی نظیر ترجمه تابلوهای شهری کمک می کنند تا در شهر های خارجی راحت تر سفر کنید. همچنین اپلیکیشن های زیادی برای دسترسی آفلاین به نقشه های شهری وجود دارند.

اما قبول کنید هنوز ممکن است اتفاقاتی باشند که از کنترل شما خارج هستند.

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا