رزرو هتل در سراسر دنیا

اگر شما هم از دوست داران سفر و مسافرت هستید میدانید که رزرو هتل یکی از ملزمات سفر است و در صورتیکه یک سفر راحت و آسوده خاطر بخواهید، باید قبل از سفر به فکر رزرو هتل در مقصد مورد نظر باشید. امروزه با رزرواسیون هتل به صورت آنلاین بسیاری از مشکلات مسافرت و محل اقامت کم شده است؛ به طوریکه در عرض چند دقیقه، با مقایسه هتل ها و قیمت های آن ها در سایت های مختلف، به راحتی و با چند کلیک و با داشتن کارت های بانکی عضو شتاب و رمز دوم، میتوان هتل مورد نظر خود را رزرو کرد. بدون هیچ گونه نگرانی میتوانید قبل از سفر و حتی در محل کار خود اقدام به رزرواسیون هتل در اقصی نقاط دنیا کنید.

از جمله خدمات آژانس آراس سیر تبریز، رزرو هتل در تمام نقاط دنیاست، از جمله هتل های خارجی مثل هتل های  استانبول، هتل های ترابزون، هتل های ایغدیر، هتل های دبی یا هتل های داخلی مثل هتل های اصفهان، شیراز ، مشهد، کیش، تبریز و … شما هر هتلی رابخواهید، کافیست اتاق مورد نظر خود را انتخاب کنید و مابقی کار را به ما بسپارید، تا همکاران ما اقدامات مورد نیاز برای رزرو اتاق مورد نظر در هتل انتخابی شما را انجام دهند.

آژانس آراس سیر تبریز

یکی از خدمات تخصصی آژانس آراس سیر تبریز، مجری مستقیم تور وان از تبریز، رزرو هتل در وان است. به طوریکه شما میتوانید از طریق سایت آژانس آراس سیر تبریز، به صورت آنلاین و با بهترین و بی رقیب ترین قیمت ممکن، هتل های وان را رزرو کنید. سفر به وان به خصوص در فصل های پیک و ایام تعطیل رسمی، بدون رزرو هتل، به هیچ عنوان توصیه نمی شود، چرا که به علت سیل عظیم مسافر و پر شدن هتل های وان، در اقامت تان دچار مشکل خواهید شد. همپچنین به علت افزایش تعداد محل های اقامت در وان با کیفیت های مختلف،برای انتخاب دقیق هتل های وان نیاز خواهید داشت که اطلاعات قبلی در مورد هتل های وان داشته باشید.

 

رزرو هتل وان لایف وان ترکیه هتلی سه ستاره و تازه تاسیس شهر وان.

 هتل وان لایف وان در خیابان ماراش،یکی از خیابان های اصلی وان، پایین تر از هتل 5 ستاره الیت ورلد قرار دارد. شما متوانید نوع اتاق مورد نظر خود را انتخاب کرده، سپس با انتخاب تاریخ ورود و خروج خود، اقدام به رزرو هتل وان لایف وان کنید.رزرو هتل

رزرو هتل مای سوئیت وان

 

رزرو هتل مای سوئیت وان یکی از هتل‌های تازه‌تاسیس شهر وان

این هتل در محله شرفیه و پشت پارک کولتور قرار دارد. همه اتاق‌های هتل به شکل سوئیت و بسیار دلباز است. برای رزرو با توجه به تعداد نفرات خود، یکی از اتاق های مای سوئیت را انتخاب کرده و اقدام به رزرو هتل کنید.رزرو هتل

 

هتل د وان رزرو هتل وان سوئیت وان هتلی سه ستاره در مرکز شهر

این هتل در مرکز شهر درست روبروی پاساژ Van AVM واقع شده است و با  15 سال سابقه کاری در خدمت مشتریان گرامی می باشد.برای رزرو با توجه به تعداد نفرات خود، یکی از اتاق های مای سوئیت را انتخاب کرده و اقدام به رزرو هتل کنید.رزرو هتلهمانطور که مشخص است قیمت یکی از گزینه های تعیین کننده در انتخاب هتل است. اینکه در هتلی لوکس و لاکچری اقامت کنید یا در هتل معمولی و یا هتل آپارتمان، تاثیر زیادی در هزینه های سفرتان خواهد داشت. هنگام رزرو از طریق سایت آراس سیر تبریز، شما ویژگی ها، خدمات و موقعیت و قیمت اتاق و هتل مورد نظر خود را خواهید دید، در این صورت کاملا برایتان مشخص خواهد بود که انتظار رزرو چه نوع هتلی را باید داشته باشید. علاوه بر این، آراس سیر، با در نظر گرفتن تخفیفات مختلف شما را در رزرو آنلاین هتل یاری خواهد رساند، برای این منظور کدهای تخفیف مختص رزرو آنلاین خدمت مشتریان گرامی ارائه میشود که هنگام رزرو و زمان پرداخت، کد تخفیف مورد نظر را وارد میکنید. پس هنگام رزرو و انتخاب هتل با سایت ما خیالتان از همه بابت راحت باشد.

برخی مزایای رزرو هتل در وان ترکیه از طریق آراس سیر تبریز

  • امکان رزرو هتل و بلیط ترنسفر وان در سایت آراس سیر وجود دارد.

  • انتخاب اتاق بر اساس سن مسافر (برای کودک زیر 5 سال رایگان/ کودک 5 تا 11 سال نصف بها و بزرگسال تمام بها) انجام میشود.

  • هتل های وان با بی رقیب ترین قیمت قابل رزرو است (با رزرو هتل از طریق سایت آراس سیر تبریز، با بهترین، کمترین و واقعی ترین قیمت، رزرو خواهید داشت.)

  •  کلیه اطلاعات هتل‌ های وان قابل مشاهده است که سبب انتخاب دقیق تر و راحت تر هتل میشود.

  • پشتیبانی توسط همکاران آراس سیر در مدت زمان رزرو ، در صورت رزرو از طریق سایت آراس سیر،24 ساعته تیم پشتیبانی در خدمت شما خواهند بود. در صورت وجود هر گونه سوال میتوانید با همکاران ما تماس بگیرید و یا به شعب ما در وان ترکیه و یا تبریز مراجعه فرمائید.
  • آراس سیر تبیز یک شعبه هم در وان دارد، در نتیجه پشتیبانی بعد از رزرو نیز به طور کامل و دقیق انجام میشود.

شما همچنین هر کدام از هتل های وان را بخواهید، میتوانید از طریق آژانس آراس سیر تبریز رزرو کنید. کافی است با شماره های دفتر و واتس آپ همکاران ما تماس بگیرید.

شماره های تماس جهت کسب اطلاعات  (واحد فروش) و رزرو تلفنی هتل های وان :

33342777 041

33251388 041 

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز:

بخش فروش:

09359377719  ناصر فائقی‌نیا

09931110386 امیر فائقی نیا

09146176089 خانم رهبر

مدیریت:

09141096089  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 102

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا