هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم (TitanicCity Taksim Hotel) یکی از هتل های استانبول است که تایتانیک سیتی تکسیم در مرکز شهر واقع شده است و با حس مهمان نوازی صمیمانه و دقیق و موقعیت خاص خود، مزیت بزرگی را به مهمانان ارائه می دهد. برای آشنایی با این هتل و مشاهده امکانات هتل تایتانیک سیتی (TitanicCity Hotel) با آراس سیر تبریز همراه باشید. رزرو هتل تایتانیک سیتی (TitanicCity Hotel) با بهترین قیمت و کیفیت و ارائه تور استانبول برای این هتل تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر.

استانبول ترکیه

استانبول:

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.

آب و هوای استانبول:

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه و ۹ درجه است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد. در ماه‌های تابستان از ژوئن تا انتهای سپتامبر به‌طور میانگین درجه حرارت روزها از ۲۸ درجه شروع می‌شود. گرمترین ماه، ژوئیه با متوسط درجه حرارت ۲۳٫۲ درجه سلسیوس و سردترین ماه، ژانویه با متوسط درجه حرارت ۵٫۴ درجه سلسیوس است. بالاترین درجه حرارت ثبت شده در استانبول ۴۰٫۵ درجه سلسیوس (۱۰۵ درجه فارنهایت) در آگوست سال ۲۰۰۰ و پائین‌ترین درجه حرارت -۱۶٫۱ درجه سلسیوس (۳ درجه فارنهایت) در فوریه سال ۱۹۲۷ بوده‌است. این شهر تا حدودی بادخیز است و به‌طور متوسط (میانگین) سرعت بادی حدود ۱۷ کیلومتر در ساعت دارد. تابستان خشک‌ترین فصل است، هر چند تابستانها هم بارش باران وجود دارد. این کلان‌شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به‌شمار می‌رود. استانبول دارای هتل های زیادی برای اقامت مسافران است که یکی از آنها هتل تایتانیک سیتی (TitanicCity Hotel)است که به توضیح کوتاهی درباره امکانات  هتل تایتانیک سیتی میپردازیم: همچنین میتوانید امکانات هتل والیده استانبول را مشاهده کنید.

هتل تایتانیک سیتی (TitanicCity Hotel)

هتل تایتانیک سیتی هتل تایتانیک سیتی تکسیم 4 ستاره تنها در چند قدمی میدان تقسیم قرار دارد که مهم ترین مرکز شهر است. این هتل در فاصله کوتاهی از خیابان استقلال، ایستگاه مترو، مناطق مورد علاقه مانند نیسانتاشی، شیشلی و بشیکتاش واقع شده است و انتظارات بازدیدکنندگان شهر را – هم برای سفرهای کاری و هم برای مقاصد توریستی – برآورده می کند. هتل تایتانیک سیتی چهره مدرن مهمان نوازی در این شهر است. طراحی کاربردی و موقعیت مرکزی آن، آن را به یکی از محبوب ترین هتل های استانبول تبدیل کرده است.

اتاق های هتل تایتانیک سیتی:

این هتل دارای 202 اتاق در 11 طبقه شامل 3 سوئیت، 2 اتاق معلولان می باشد. اتاق ها به سبک آرت دکو و رنگ های پاستلی دکور شده اند و برای استراحت شما به دور از استرس های روزمره طراحی شده اند. همه اتاق‌های هتل تایتانیک سیتی با دکوراسیون مدرن، دارای کف چوبی و حمام شیک هستند. مهمانان می توانند از مینی بار داخل اتاق و میوه های رایگان و سرویس اتاق لذت ببرند. واحدها دارای دسترسی Wi-Fi رایگان و صندوق امانات هستند. هتل های هتل تایتانیک سیتی هتل تایتانیک سیتی استانبول همچنین برای مشاهده هتل تکسیم تراست استانبول اینجا کنید.

امکانات هتل تایتانیک سیتی (TitanicCity Hotel):

این هتل دارای 4 اتاق جلسه می باشد. کامپیوتر و چاپگر در مرکز تجاری موجود است. خدمات اینترنت بی سیم رایگان، فلیپچارت، پروژکتورهای دیجیتال، پرده، میکروفون و سیستم صوتی/بصری در اتاق های جلسه ارائه می شود. امکانات هتل تایتانیک سیتی

سایر امکانات :

اسپا با حمام رایگان، استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی، و همچنین ماساژ درمانی با هزینه اضافی، اتاق بخار ،جکوزی،  مرکز آبگرم و سلامتی، مرکز تناسب اندام و سونا، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات اتاق، خشک شویی و اتو با هزینه اضافی، سرویس رفت و برگشت (هزینه اضافی)، منطقه مخصوص سیگار کشیدن، تهویه مطبوع، اتاق های خانوادگی، امکانات برای مهمانان معلول، شاتل فرودگاه، اتاق های غیر سیگاری، کپسول های اتش نشانی، دوربین مدار بسته خارج از هتل، دوربین مدار بسته در فضاهای مشترک، آلارم دود، هشدار امنیتی، صندوق امانات، سرویس دربان، انبار چمدان، میز تور. اتاق ماساژ هتل تایتانیک سیتی استخر هتل تایتانیک سیتی سالن تناسب اندام هتل تایتانیک سیتی سونا هتل تایتانیک سیتی هتل تایتانیک سیتی استانبول امکانات هتل تایتانیک سیتی

رستوران و کافه بار هتل:

تایتانیک سیتی تکسیم به مهمانان خود این شانس را می دهد که در هر زمانی از روز طعم های خاص را در مکان های مختلف تجربه کنند. صبحانه با کیفیت، انتخاب های متنوعی از جمله سالاد، تخم مرغ، مجموعه ای از پنیرها، ژامبون و میوه های تازه را ارائه می دهد. رستوران آلستا غذاهای بین المللی را ارائه می دهد. تایتانیک دارای یک بار دلپذیر در طبقه همکف و یک کافه با مجموعه ای از نوشیدنی های گرم است. شما می توانید از سرویس صبحانه بوفه باز در رستوران آلستا با سرویس دهی عالی لذت ببرید. این رستوران در طبقه فوقانی لابی واقع شده است و نور روز زیادی را می گیرد، جایی که صبحانه بوفه باز برای شروع روز “خوشمزه” در قلب شهر سرو می شود. کافه تایتانیک برای استراحتی کوچک با چندین نوع قهوه و میان وعده های تازه ارائه شده ایده آل است. می توانید جلسات کوچکی را در این محیط دنج ترتیب دهید و با یک فنجان قهوه و کیک و دسرهای خوشمزه پیگیر کار خود باشید. صبحانه هتل تایتانیک سیتی زبان هایی که صحبت می شود: انگلیسی ترکی اگر میخواهید با هتل سیتی سنتر استانبول آشنا شوید، اینجا کلیک کنید.

برای رزرو  هتل تایتانیک سیتی (TitanicCity Hotel) و یا سایر هتل های استانبول و تور استانبول با ما تماس بگیرید.

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز:

بخش فروش:

00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا

  00905525839798 خانم رهبری 

 مدیر بازاریابی:

00905345762335  خانم رهبر 

مدیریت:

00905523872335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 102

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک1

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا