هتل تکسیم تراست

هتل تکسیم تراست استانبول

هتل تکسیم تراست (Taksim trust Hotel) یکی از هتل های استانبول است که در قلب منطقه پرجنب‌وجوش بی اوغلو واقع شده است،. برای آشنایی با این هتل و مشاهده امکانات هتل تکسیم تراست (Taksim trust Hotel) با آراس سیر تبریز همراه باشید. رزرو هتل تکسیم تراست (Taksim trust Hotel) با بهترین قیمت و کیفیت و ارائه تور استانبول برای این هتل تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر.

استانبول ترکیه

استانبول:

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.

آب و هوای استانبول:

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه و ۹ درجه است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد. در ماه‌های تابستان از ژوئن تا انتهای سپتامبر به‌طور میانگین درجه حرارت روزها از ۲۸ درجه شروع می‌شود. گرمترین ماه، ژوئیه با متوسط درجه حرارت ۲۳٫۲ درجه سلسیوس و سردترین ماه، ژانویه با متوسط درجه حرارت ۵٫۴ درجه سلسیوس است. بالاترین درجه حرارت ثبت شده در استانبول ۴۰٫۵ درجه سلسیوس (۱۰۵ درجه فارنهایت) در آگوست سال ۲۰۰۰ و پائین‌ترین درجه حرارت -۱۶٫۱ درجه سلسیوس (۳ درجه فارنهایت) در فوریه سال ۱۹۲۷ بوده‌است. این شهر تا حدودی بادخیز است و به‌طور متوسط (میانگین) سرعت بادی حدود ۱۷ کیلومتر در ساعت دارد. تابستان خشک‌ترین فصل است، هر چند تابستانها هم بارش باران وجود دارد. این کلان‌شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به‌شمار می‌رود. استانبول دارای هتل های زیادی برای اقامت مسافران است که یکی از آنها هتل تکسیم تراست (Taksim trust Hotel) است که به توضیح کوتاهی درباره امکانات هتل تکسیم تراست استانبول میپردازیم: همچنین میتوانید از قسمت امکانات هتل گرند امین استانبول را مشاهده کنید.

هتل تکسیم تراست (Taksim trust Hotel)

هتل تکسیم تراست هتل تکسیم تراست تنها 500 فوت از خیابان استقلال فاصله دارد و دارای خدمات پذیرش 24 ساعته و اتاق های مدرن با وای فای رایگان است. میدان تقسیم کمتر از نیم مایل از هتل فاصله دارد. ایستگاه مترو تکسیم تنها 10 دقیقه پیاده از هتل فاصله دارد. فرودگاه آتاتورک 12 مایل دورتر است.

اتاق های هتل:

اتاق های هتل تکسیم تراست با منظره شهری و اتاق های غیرسیگاری است که به سبک مینیمالیستی و مدرن تزئین شده اند، دارای کف پارکت و مبلمان ساده هستند. اتاق ها مجهز به تلویزیون ال سی دی ماهواره ای، حمام خصوصی شامل سشوار و لوازم آرایش رایگان اینترنت وای فای، تهویه مطبوع، کتری برقی، مینی بار، سیستم گرمایش و گاوصندوق الکترونیکی هستند. سرویس اتاق 24 ساعته نیز در دسترس است. سرویس بهداشتی هتل تکسیم تراست استانبول اتاق های هتل تکسیم تراست هتل های استانبول همچنین برای مشاهده هتل گرند استار استانبول اینجا کنید.

امکانات هتل تکسیم تراست :

کرایه اتومبیل و خدمات ترانسفر فرودگاهی در صورت درخواست، میز تور می تواند اطلاعات دقیقی در مورد محیط اطراف ارائه دهد، پذیرش 24 ساعته، انبار چمدان خدمات خشکشویی و اتو، صرافی، روزنامه و دستگاه فکس، سالن استراحت/تلویزیون مشترک، منطقه مخصوص سیگار کشیدن،کپسول های اتش نشانی، دوربین مدار بسته خارج از هتل، دوربین مدار بسته در فضاهای مشترک، آلارم دود، هشدار امنیتی، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات. همچنین صبحانه روزانه به صورت بوفه باز در رستوران هتل سرو می شود. زبان هایی که صحبت می شود: انگلیسی فارسی روسی ترکی

برای رزرو هتل تکسیم تراست و یا سایر هتل های استانبول و تور استانبول با ما تماس بگیرید.

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز:

بخش فروش:

00989359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا

  00905525839798 خانم رهبری 

 مدیر بازاریابی:

00905345762335  خانم رهبر 

مدیریت:

00905523872335  علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 102

دفتر ترکیه: وان، شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک1

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا