هتل های قشم را بشناسید

جزیره قشم از زیباترین جزایر جنوب کشور، با طبیعتی بکر و همچنین گذشته‌ای پربار است که این روزها مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. اما بهترین هتل های قشم را برای اقامت می‌شناسید؟ برای پاسخ به این سوال با آراس سیر همراه شوید.

جزیره قشم به عنوان جزیره هفتگانه استان هرمزگان و بزرگترین جزیره خلیج فارس شناخته می‌شود. این جزیره بزرگترین جزیره غیرمستقل در دنیاست. دره‌های مرموز، ساحل‌های بکر و دیدنی‌های شگفت‌انگیز آدمی را به سوی این جزیره فرا می‌خواند. مسلما رفتن به قشم به اقامتگاه نیز نیاز دارد. هتل های قشم فراوان و متنوع بوده و از امکانات مناسبی برخودار هستند. تور قشم یکی از گزینه‌‌های مناسب برای رفتن به این جزیره زیبا و ماندن در هتل‌های آن است.

در اینجا برخی از هتل های قشم را به شما معرفی می‌کنیم.

هتل های قشم

هتل ارم

هتل ارم قشم

هتل چهار ستاره ارم یکی از بهترین هتل های قشم است که در سال 1395 در یک ساختمان ۵ طبقه و با ۹۶ اتاق در کلاس‌های مختلف افتتاح شده است. ۱۰۵ باب فضای اقامتی با منظره زیبا از دریای خلیج فارس از دیگر ویژگی‌های این هتل است. از این هتل می‌شود به راحتی به بازارهای قشم رفت. از امکانات هتل ارم می‌توان به رستوران در ۲ طبقه، کافی‌شاپ، سالن صبحانه‌خوری، سالن آمفی تئاتر، سالن همایش و کنفرانس، گیم‌نت، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و ماساژ، اتاق بازی کودک، فضای سبز، آب‌نما و فواره موزیکال، آلاچیق، چای‌خانه سنتی، مسیر پیاده‌روی، زمین تنیس، خدمات خانه‌داری و اینترنت رایگان پر‌سرعت اشاره کرد.

این هتل در بلوار آزادگان، روبه‌روی شیلات قرار دارد.

هتل الوند ۱

هتل الوند ۱ قشم

هتل الوند ۱ متشکل از ۱۶ باب اتاق با امکانات رفاهی مطلوب است. برخی از اتاق‌های این هتل منظره رو به دریا دارند. این هتل سه ستاره دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری و جاهای دیدنی قشم دارد. فاصله هتل تا تا پارک زیتون، قلعه پرتغالی‌ها و میدان امام قلی خان کم بوده و به این ترتیب مهمانان می‌توانند از این جاذبه‌ها به راحتی دیدن کنند. هتل الوند 1 به مراکز خرید قشم نزدیک بوده و از امتیازات دیگر آن است. رستوران هتل الوند با غذاهای خوشمزه دریایی آماده پذیرایی از از میهمانان این هتل است. هتل الوند مجهز به رستوران، تاکسی‌سرویس، اینترنت، صندوق امانات، کافی‌شاپ، فست‌فود و تالار چند‌منظوره است. این هتل در بلوار آزادگان، میدان سعدی واقع شده است.

هتل مارینا ۲

هتل مارینا ۲ قشم

هتل مارینا ۲ از دیگر هتل‌ های قشم است که در بلوار ولی‌عصر، خیابان‌ فارس، رو‌به‌روی درب جنوبی بازار ستاره قرار دارد. این هتل سه ستاره هتلی تازه تاسیس از مجموعه هتل‌های مارینا است و ۲۵ باب واحد اقامتی متنوع دارد. از امتیازات این هتل می‌توان به دسترسی مناسب به بازارها و ساحل اشاره کرد. امکانات هتل عبارتند از: سیستم بیدارباش، روم‌سرویس، خدمات تشریفات ویژه یا CIP، بیزینس‌سنتر، پارکینگ، غرفه فروشگاهی، لابی، امکانات اداری مانند دستگاه‌ فکس و فتوکپی و اینترنت پرسرعت.

هتل سینگو درگهان

هتل سینگو درگهان

هتل سه ستاره سینگو درگهان را می‌توان در لیست هتل های قشم قرار داد. این هتل در قلب مراکز تجاری بزرگ درگهان، در طبقه دوم مجتمع تجاری دریا واقع شده است. از امتیازات هتل می‌توان به دسترسی آسان به ساحل، مرکز تجاری دریا، سیتی سنتر، بازار بین‌المللی ستاره،‌ اسکله لافت، غار خربس، زیارتگاه شاه شهید، دره ستارگان و جنگل‌ دریایی حرا اشاره کرد.

این هتل دارای ۶۵ فضای اقامتی مجهز به امکانات رفاهی مناسب مانند اینترنت پرسرعت، کافی‌شاپ، پارکینگ، ترانسفر فرودگاهی، صبحانه بوفه، سیستم بیدار‌باش، روم‌سرویس، خدمات تشریفات ویژه یا CIP، بیزینس‌سنتر، پارکینگ، غرفه فروشگاهی و لابی است.

هتل ژئوپارک

هتل ژئوپارک قشم

هتل سه ستاره ژئوپارک بسیار تمیز بوده و اخیرا بازسازی شده است. این هتل در یکی از بهترین مناطق جزیره قشم قرار دارد و دارای فاصله‌ای اندک با ساحل است به طوری که برخی از اتاق‌های آن پنجره رو به دریا دارند. از این هتل می‌شود به آسانی به مناطقی نظیر قلعه پرتغالی‌ها و یا بازار قشم رفت. فاصله هتل ژئوپارک با اسکله ذاکری کم بوده و بهترین گزینه برای مسافرانی است که می‌خواهند به جزیره هرمز یا بندرعباس بروند.

این هتل تازه بازسازی شده، دارای واحدهای اقامتی متنوع و امکانات مطلوبی نظیر رستوران، اینترنت در اتاق، نمازخانه، اینترنت در لابی، ترانسفر، صرافی، پارکینگ، خشکشویی، روم‌سرویس و کافی‌شاپ است.

هتل خلیج فارس

هتل خلیج فارس قشم

هتل خلیج فارس از دیگر هتل های قشم است که به ساحل نزدیک است و مهم‌ترین امتیاز برای هتل محسوب می‌شود. زمین تنیس، سالن بیلیارد، محوطه و میز مخصوص پینگ پنگ از امکانات تفریحی این هتل است. از دیگر تجهیزات هتل می‌توان به اتاق بازی، امکانات ورزشی آبی، ساحل اختصاصی، کافی ‌شاپ، تالار پذیرایی، تلویزیون LED در لابی، رستوران و قایق‌‌سواری اشاره کرد.

بوتیک هتل فولتون

بوتیک هتل فولتون قشم

بوتیک هتل فولتون در سال ۱۳۹۳ تاسیس شده و از بهترین هتل های قشم محسوب می‌شود. این هتل متشکل از سه ساختمان است که هر کدام از آن ها به تفکیک کاربری ویلا، هتل و آپارتمان دارند. این هتل با بیشتر جاذبه‌های قشم در حدود ده دقیقه فاصله دارد، زیرا  در منطقه حوضچه هامون قرار گرفته است. امکانات هتل شامل سالن اجتماعات، روزنامه، اتاق چمدان، سونا، صندوق امانات، پارکینگ روباز، رستوران و موسسه اتوموبیل کرایه است.

هتل ساحل طلایی

هتل ساحل طلایی قشم

هتل ساحل طلایی در ۱۵ کیلومتری قشم قرار دارد این هتل مختص کسانی است که خواهان اقامت در کنار ساحل هستند. سیستم رزرواسیون ۲۴ ساعته یکی از تجهیزات هتل است. هتل ساحل طلایی خدمات تفریحی زیادی را در کنار واحدهای مختلف اقامتی خود در واحدهای ویلایی مختلف، اتاق‌ها و سودیت‌های خود ارائه می‌نماید. هر کدام از این واحدهای اقامتی پارکینگ مجزا و مخصوص دارند.

امکانات هتل عبارتند از: ساحل اختصاصی، رستوران، امکانات ورزش های آبی، اینترنت در لابی، پارک بازی کودکان،‌ استخر، جت اسکی و آلاچیق.

هتل آپادانا

هتل آپادانا قشم

از دیگر هتل های قشم می‌توان به هتل آپادانا اشاره کرد. این هتل متشکل از دو ساختمان است و در خیابان ولیعصر، جنب کلینیک دکتر محمدی قرار دارد. هتل سه ستاره آپادانا مجهز به تهویه مطبوع، رستوران، یخچال، اینترنت در لابی، کافی ‌شاپ، تاکسی‌ سرویس، سرویس‌های بهداشتی مجزا     و تلویزیون است.

هتل آرام

هتل آرام قشم

هتل سه ستاره آرام یکی از بهترین هتل های قشم است. این هتل ۴ طبقه و ۲۳ اتاق دارد. از امتیازات هتل می‌توان دسترسی آسان به مراکز خرید قشم اشاره کرد. این هتل نیز مانند هتل‌های دیگر از خدماتی برخوردار است که عبارتند از: اتاق چمدان، رستوران، نمازخانه،‌‌‌‌‌‌‌‌ تهویه مطبوع، اینترنت در لابی، جعبه کمک‌های اولیه، لباسشویی و تاکسی سرویس.

بوتیک هتل ایرمان و هتل آرتا از دیگر هتل های قشم هستند  که با استفاده از تور قشم می‌توان ماندن در این هتل‌ها را تجربه کرد.

برای رزرو تور قشم و رزرو هتل می‌توانید با شماره‌های واتساپ همکاران‌مان تماس بگیرید. یا اینکه می‌توانید پکیج تورها  را در کانال تلگرامی یا پیج اینستاگرام به آدرس @arasseir مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا