هتل اوا اصفهان

رزرو هتل اوا اصفهان با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل چهار ستاره تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

 

هتل آوا هتلی تک ستاره در اصفهان است که در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل شامل چهار طبقه با ظرفیت 20 اتاق و 58 تخت می‌باشد که در ظرفیت‌های مختلف دو الی چهار تخته و سوئیت‌های سه الی پنج تخته به مهمانان ارائه می‌شود. از جمله خدماتی که این هتل ارائه می‌کند پارکینگ اختصاصی، تاکسی‌سرویس، خدمات خشک‌شویی، اینترنت پرسرعت و روم سرویس 24 ساعته می‌باشد. در رستوران این هتل می‌توانید انواع غذاهای سنتی را میل نمایید. در کافی‌شاپ این هتل می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را میل نمایید. در غرفه صنایع‌دستی این هتل می‌توانید به خرید سوغاتی مورد نظرتان بپردازید. از این هتل می‌توانید برای برگزاری مجالس خود استفاده نمایید و نهایت لذت را تجربه کنید.

سطح شهر از سطح عمومی دریاها حدود ۱۵۷۰ متر ارتفاع دارد و در قسمت شمالی و شرقی به کویر محدود می‌گردد و در قسمت غربی و جنوبی نیز به سلسله کوه‌های زاگرس منتهی می‌شود. کوهستان کرکس در پنجاه کیلومتری شمال اصفهان و زردکوه بختیاری در جنوب غربی آن قرار دارد. وجود آبهایی همانند زاینده رود که از زردکوه بختیاری سرچشمه گرفته دلیل پیدایش این شهر می‌باشد. شهر اصفهان بر روی دشتی به نسبت هموار با شیبی در حدود ۲ درصد و به طرف شمال شرقی بنا گردیده‌است. در طی سده‌های گذشته نیز به سبب وجود آب فراوانتر و آلودگی کمتر در سمت جنوب غربی توسعه بیشتری یافته‌است.

در سفر به اصفهان میتوانید از هتل اوا استفاده نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا