هتل پارس تبریز

رزرو هتل پارس تبریزبا بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل پنج ستاره تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

این شهر یکی از مهم‌ترین شهرهای ایران و جزو شهرهای مهاجرپذیر به شمار می‌رود. تبریز گذشته‌ی غنی و پرفرازونشیبی دارد، بارها زلزله این شهر را به طور کلی ویران کرده است اما همت مردمان آن، دوباره شهری زیبا و بزرگ بنا کرده است.

۱. قدمت تبریز کنونی به دوران اشکانی و ساسانی بازمی‌گردد.

۲. تبریز در دوران‌های اتابکان، خوارزمشاهیان، ایلخانان، چوپانیان، جلایریان، راقویونلوها، آق‌قویونلوها، صفویان پایتخت بوده و می‌توان آن را یکی از شهرهای نامید که مدت طولانی پایتخت بوده است. در دوران حکومت قجرها هم، تبریز ولیعهدنشین بود.

۳. گفته می‌شود در سال ۱۵۰۰ میلادی، زمانی که تبریز پایتخت  صفویان بود، به عنوان پنجمین شهر بزرگ جهان محسوب می‌شد.

۴. در زبان ارمنی به تبریز «تاوریژ»، در زبان کردی «توریز» و در برخی مناطق آذربایجان به آن «توری» می‌گویند. 

۵. طبق آمارهای موجود، تبریز امن‌ترین شهر، بین کلان‌شهرهای ایران است. 

۶. تبریز «شهر بدون گدا» نامیده می‌شود. در سطح این شهر به ندرت با امر تکدی‌گری روبه‌رو می‌شوید.

۷. تبریز با داشتن بیش از ۱۰۰ تقاطع غیرهم‌سطح، به عنوان شهر زیرگذرها و روگذرها لقب گرفته است.

هتل پارس تبریز ائل گلی با نمایی تمام شیشه ای یکی از بهترین هتل های ایران در بام شهر تبریز می باشد که در بهمن ماه سال 1380 بهره برداری شده است. این هتل از مجموعه گروه های هتل پارس می باشد و یکی از بهترین گزینه های اقامتی در شهر تبریز می باشد. میهمانان این هتل در حین اقامت می توانند از محیط آرام، دلنشین، بهترین شرایط آب و هوایی و همینطور اتاق های بزرگ و شیک هتل همراه با چشم انداز بینظیر از پارک ائل گلی لذت ببرند. برج اصلی این هتل شامل 17 طبقه، 180 باب اتاق و رستوران گردان می باشد. رستوران گردان هتل با منظره ای چشم نواز و غذاهای متنوع فرنگی با طعمی لذیذ، همواره آماده پذیرایی از میهمان عزیز این هتل می باشد. پارک و باغ وحش ائل گلی، سورتمه، پارک آبی هلیا، عمارت کلاه فرنگی، رودخانه مهران، مسجد کبود و بازار تبریز از جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل می باشند. دیگر امکانات هتل شامل سالن کنفرانس ، اینترنت در لابی ، خشک شویی ، فروشگاه ، کارکنان چند زبانه ، تالار های چند منظوره ، استخر ، سونا ، جکوزی ، سیستم ویدئو مرکزی ، سالن بیلیارد ، آسانسور ، گیم نت ، ترانسفر رایگان از فرودگاه ، تاکسی سرویس ، کافی نت ، سالن ورزشی ، رستوران ، لابی ، کافی شاپ ، بانک ، خود پرداز می شود

کنسلی این هتل طبق قوانین هتل های پارس می باشد. برای کودکان زیر هفت7 سال رایگان محاسبه می شود . سرویس اضافه به صورت کاناپه تخت خواب شو می باشد.

  •  امکان اجاره خودرو بدون راننده
  • استان آذربایجان شرقی ، شهر تبریز، جنب پارک ائل گلی تبریز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا