هتل اپارتمان هشت بهشت اصفهان

رزرو هتل اپارتمان هشت بهشت اصفهان با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل سه ستاره تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر
 اصفهان، دومین شهر پهناور پس از تهران و سومین شهر پرجمعیت ایران پس از تهران ومشهد است. این شهر در میان سال‌های ۱۰۵۰ تا ۱۷۲۲ میلادی به ویژه در قرن شانزدهم میلادی در میان حکومت صفویانپایتخت ایران شد، رونق فراوانی گرفت. بناهای تاریخی متعددی در شهر وجود دارد که تعدادی از آن‌ها به عنوان میراث تاریخی در یونسکو به ثبت رسیده‌اند. این شهر به داشتن معماری زیبای اسلامی، پل‌های سرپوشیده، مسجدها و مناره‌های منحصربفرد معروف است. این امر باعث شده‌است که در فرهنگ عامه، اصفهان نصف جهان، لقب بگبرد. این شهر در آذر ۱۳۹۴ (دسامبر ۲۰۱۵) به همراه رشت به عنوان نخستین شهرهای ایران، به شبکه شهرهای خلاق جهان زیر نظر یونسکوپیوست.
هتل آپارتمان هشت‌بهشت از محبوب‌ترین هتل‌هایاصفهان است و در سال 2014 از سوی سایت معتبر تریپ ادوایزر (trip advisor) گواهینامه هتل برتر را دریافت کرد. هتل در خیابان استانداری بافاصله‌ای کمتر از پانصدمتر از میدان نقش‌جهان و دیدنی‌هایش واقع‌شده و بیشتر مراکز تاریخی و فرهنگی در اطراف هتل و بافاصله‌ای نزدیک از آن هستند. باغ‌موزه چهل‌ستون، موزه‌های هنرهای معاصر و تاریخ طبیعی و همچنین کاخ هشت‌بهشت در چند قدمی هتل و نزدیکی به خیابان چهارباغ عباسی و زاینده‌رود موقعیت ویژه‌ای به هتل هشت‌بهشت داده.
فضای هتل خودمانی و صمیمی است، برای هر اتاق آشپزخانه‌ای در نظر گرفته‌شده که در مواقعی که می‌خواهید زمان بیشتری در هتل صرف کنید، راحت باشید. اگر نمی‌خواهید برای اقامت در هتل زیاد هزینه کنید اما می‌خواهید دسترسی خوبی به دیدنی‌های شهر داشته باشید، هتل هشت‌بهشت انتخاب خوبی است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا