هتل پارتیکان اصفهان

رزرو هتل پارتیکان اصفهان با بهترین قیمت و کیفیت ارائه تور های مختلف برای این هتل سه ستاره تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر

 

هتل سه ستاره پارتیکان اصفهان در پنجاه قدمی میدان نقش جهان در سال 1387 افتتاح شده است. دسترسی آسان به جاذبه های تاریخی و توریستی شهر چون میدان نقش جهان شامل مسجد امام، مسجد شیخ لطف الله، عمارت عالی قاپو، بازار اصلی، عمارت چهلستون، هشت بهشت و دیگر آثار یکی از دلایل محبوبیت این هتل میان مسافران اصفهان می باشد. بهره گیری از معماری سنتی در ظاهر این هتل و داشتن چشم اندازی بینظیر از میدان نقش جهان در اتاق ها نیز از دیگر دلایل جذب مسافران می باشد. رستوران، کافی شاپ، اینترنت رایگان، سالن همایش برخی از امکانات این هتل می باشند.

هتل آپارتمان پارتیکان اقامتگاهی نوساز در قلب اصفهان است. این هتل آپارتمان دارای موقعیت مکانی بسیار مناسبی است به گونه ای که با قرارگیری در بافت تاریخی شهر امکان دسترسی به اکثر جاذبه های تاریخی شهر را برای مسافران مهیا کرده است. از ویژگی های هتل آپارتمان پارتیکان رستورانی با انواع غذاهای فرنگی و ایرانی است. شما می توانید در این رستوران غذاهای با کیفیت نوش جان کنید و نگران هزینه آن نباشید. سهولت دسترسی به اماکن گردشگری شهر، قیمت مناسب با امکانات مطلوب می تواند از مهم ترین دلایل انتخاب این هتل باشد. 

اصفهان یکی از شهر های مهم و کلیدی ایران با جاذبه های مختلف و زیاد است که دیدن انها را به مسافران اصفهان توصیه میکنیم از جمله جاذبه های دیدنی این شهر میتوان به سی و سه پل،میدان نقش جهان،مسجد شیخ لطف الله،پل خواجو،کاخ چهل ستون و … اشاره کرد.

هتا پارتیکان از جمله هتل هایی است هنگام سفر به اصفهان میتوانید در ان اقامت داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا