هتل پارک بای کلوور استانبول

هتل پارک بای کلوور استانبول

هتل پارک بای کلوور استانبول (Park By Clover Hotel) یکی از هتل های استانبول ترکیه و در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. برای آشنایی با این هتل 4 ستاره و مشاهده امکانات هتل پارک بای کلوور با آراس سیر تبریز همراه باشید. رزرو هتل پارک بای کلوور (Park By Clover Hotel) با بهترین قیمت و کیفیت و ارائه تور استانبول برای این هتل 4 ستاره  تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر.

استانبول ترکیه

برای مشاهده امکانات هتل رامادا بای ویندهام وان ترکیه اینجا کلیک کنید.

استانبول:

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.

آب و هوای استانبول:

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه و ۹ درجه است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.

در ماه‌های تابستان از ژوئن تا انتهای سپتامبر به‌طور میانگین درجه حرارت روزها از ۲۸ درجه شروع می‌شود. گرمترین ماه، ژوئیه با متوسط درجه حرارت ۲۳٫۲ درجه سلسیوس و سردترین ماه، ژانویه با متوسط درجه حرارت ۵٫۴ درجه سلسیوس است. بالاترین درجه حرارت ثبت شده در استانبول ۴۰٫۵ درجه سلسیوس (۱۰۵ درجه فارنهایت) در آگوست سال ۲۰۰۰ و پائین‌ترین درجه حرارت -۱۶٫۱ درجه سلسیوس (۳ درجه فارنهایت) در فوریه سال ۱۹۲۷ بوده‌است.

این شهر تا حدودی بادخیز است و به‌طور متوسط (میانگین) سرعت بادی حدود ۱۷ کیلومتر در ساعت دارد. تابستان خشک‌ترین فصل است، هر چند تابستانها هم بارش باران وجود دارد.

این کلان‌شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به‌شمار می‌رود.

برای مشاهده دیدنی های استانبول اینجا کلیک کنید.

استانبول دارای هتل های زیادی برای اقامت مسافران است که یکی از آنها هتل پارک بای کلوور است که به توضیح کوتاهی درباره این هتل میپردازیم:

هتل پاک بای کلوور (Park By Clover Hotel):

هتل پارک بای کلوور استانبول

هتل پارک بای کلوور استانبول Park by Clover در مرکز شهر و فاصله 300 متری از مرکز نمایشگاه و کنوانسیون استانبول واقع شده است. این هتل در نزدیکی مرکز کنگره استانبول، نیشان تاشی و میدان تقسیم قرار دارد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی آتاتورک 16 کیلومتر است.

اتاق های هتل پارک بای کلوور:

این هتل 58 اتاق دارد. تمامی اتاق‌های هتل مجهز به کتری، حمام خصوصی، تراس، سیستم تهویه هوا، تلویزیون، اینترنت وای فای، نظافت روزانه، یخچال، لوازم بهداشتی رایگان، دمپایی، اتو / میز اتو (در صورت درخواست)، اتاق های عایق صدا، آب بطری رایگان و نظافت روزانه می‌باشند.

امکانات اتاق هتل پارک اتاق هتل پارک بای کلوور استانبول سرویس هتل پاک بای کلوور

امکانات هتل پارک بای کلوور:

اینترنت بی‌سیم رایگان، سرویس رفت وآمد فرودگاهی، پارکینگ، اتاق‌های خانوادگی، ممنوعیت استعمال دخانیات در اتاق‌ها، پذیرش 24 ساعته، خدمات دربان، غذا و نوشیدنی، سالن بار، امکانات خشکشویی، انبار چمدان، آسانسور، صندوق امانات، مناطق تعیین شده برای سیگار کشیدن.

همچنین در این هتل رستوران و بار نیز موجود میباشد که صبحانه‌های متنوع و با کیفیت در این هتل برای میهمانان ارائه می‌شود.

رستوران هتل پارک بای کلوور استانبول

صبحانه هتل پارک بای کلوور استانبول

توجه : برای تمیز کردن هتل از مواد ضد عفونی کننده استفاده می شود و ملحفه ها و حوله ها در دمای حداقل 60 درجه سانتیگراد / 140 درجه فارنهایت شسته می شوند. تجهیزات حفاظت فردی شامل ماسک و دستکش در اختیار مهمانان قرار خواهد گرفت.

زبان هایی که صحبت می شود
انگلیسی
آلمانی
روسی

برای رزرو هتل پارک بای کلوور و یا سایر هتل های استانبول و تور استانبول با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

09141096089

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا