هتل کارلتون استانبول

هتل کارلتون (Carlton Hotel) یکی از هتل های استانبول ترکیه میباشد که در نزدیکی میدان تکسیم واقع شده است. برای  مشاهده امکانات هتل کارلتون و یا رزرو هتل کارلتون با آراس سیر تبریز همراه باشید. رزرو هتل کارلتون (Carlton Hotel) با بهترین قیمت و کیفیت و ارائه تور استانبول برای این هتل 4 ستاره  تا 50 درصد تخفیف در آژانس آراس سیر.

استانبول ترکیه

استانبول:

استانبول (به ترکی استانبولی: İstanbul) یا قسطنطنیه بزرگ‌ترین شهر کشور ترکیه و مرکز فرهنگی و اقتصادی آن است. این شهر در کنار تنگه بسفر و دریای مرمره قرار دارد. تنگهٔ بسفر دو قارهٔ آسیا و اروپا را از یکدیگر جدا می‌کند و استانبول تنها شهر بزرگ جهان است که در دو قاره قرار دارد. بندر طبیعی شاخ طلایی یا خلیج در این شهر واقع است.

آب و هوای استانبول:

تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد، بارانی و برفی ویژگی آب و هوای استانبول است. میزان بارش سالیانه استانبول به‌طور میانگین ۸۷۰ میلی‌متر است. میزان رطوبت نیز اغلب زیاد است.به‌طور متوسط بیشترین درجه حرارت در طول ماه‌های مختلف زمستان بین ۷ درجه و ۹ درجه است. بارش برف در استانبول برای یک یا دو هفته در طول فصل زمستان عادی است؛ اما یکی از این بارش‌ها می‌تواند سنگین باشد. غالباً این بارش در بین ماه‌های دسامبر و مارس رخ می‌دهد.

در ماه‌های تابستان از ژوئن تا انتهای سپتامبر به‌طور میانگین درجه حرارت روزها از ۲۸ درجه شروع می‌شود. گرمترین ماه، ژوئیه با متوسط درجه حرارت ۲۳٫۲ درجه سلسیوس و سردترین ماه، ژانویه با متوسط درجه حرارت ۵٫۴ درجه سلسیوس است. بالاترین درجه حرارت ثبت شده در استانبول ۴۰٫۵ درجه سلسیوس (۱۰۵ درجه فارنهایت) در آگوست سال ۲۰۰۰ و پائین‌ترین درجه حرارت -۱۶٫۱ درجه سلسیوس (۳ درجه فارنهایت) در فوریه سال ۱۹۲۷ بوده‌است.

این شهر تا حدودی بادخیز است و به‌طور متوسط (میانگین) سرعت بادی حدود ۱۷ کیلومتر در ساعت دارد. تابستان خشک‌ترین فصل است، هر چند تابستانها هم بارش باران وجود دارد.

این کلان‌شهر به عنوان پایتخت فرهنگ اروپا در سال ۲۰۱۰ انتخاب شده‌است. همچنین از لحاظ تعداد گردشگران خارجی سومین شهر توریستی جهان به‌شمار می‌رود.

استانبول دارای هتل های زیادی برای اقامت مسافران است که یکی از انها هتل بیانچو است که به توضیح کوتاهی درباره این هتل میپردازیم:

هتل کارلتون استانبول ترکیه (Carlton Hotel):

هتل کارلتون استانبول

این هتل 4 ستاره در منطقه فاتح استانبول و در فاصله 500 متری بازار بزرگ استانبول، حدود 1 کیلومتری مسجد سلطان احمد، کلیسای سنت سوفیا و قصر توپکاپی واقع شده است. فرودگاه آتاتورک نیز 20 دقیقه با هتل فاصله دارد.

رسپشن هتل کارلتون استانبول Car;ton Hotel

اتاق های هتل کارلتون:

هتل کارلتون 76 اتاق دارد. اتاق‌ها دارای اتاق نشیمن جداگانه، تلویزیون صفحه‌تخت،اینترنت Wi-Fi رایگان و قسمت نشیمن، تهویه مطبوع، عایق صدا، میز کار، تلفن، مینی بار، کمدها، نظافت روزانه، سیستم گرمایش، چای ساز و قهوه ساز حمام خصوصی به همراه وان حمام و دوش،سشوار، وسایل بهداشتی- آرایشی رایگان و دمپایی هستند.

هتل کارلتون استانبول ترکیه

هتل کارلتون استانبول ترکیه

سرویس بهداشتی هتل کارلتون

اتاق های هتل کارلتون

امکانات هتل کارلتون:

ماساژ و سونا(هزینه اضافی)، مرکز آبگرم و سلامتی(هزینه اضافی)، سالن ورزشی، پذیرش 24 ساعته، کرایه ماشین، وای فای رایگان، اسپا و مرکز سلامتی، حمام ترکی(هزینه اضافی)، پارکینگ، اتاق های خانوادگی، اتاق های غیر سیگاری، مبلمان فضای باز، باغ، قهوه خانه در محل، میوه(هزینه اضافی)، بطری آب(هزینه اضافی)، بوفه مناسب برای کودکان، صبحانه در اتاق، انبار چمدان، میز تور، تبدیل ارز، نظافت روزانه، سرویس اتو(هزینه اضافی)، خشک شویی(هزینه اضافی)، فکس/فتوکپی، امکانات جلسه/ضیافت(هزینه اضافی)، کپسول های اتش نشانی، دوربین مدار بسته خارج از هتل، دوربین مداربسته در فضاهای مشترک، آلارم دود، هشدار امنیتی، نگهبانی 24 ساعته، صندوق امانات، ترانسفر فرودگاهی (هزینه اضافی)،سرویس رفت و برگشت (هزینه اضافی)، منطقه مخصوص سیگار کشیدن و آسانسور.

اتاق ماساژ هتل کارلتون Carlton Hotel

سونا هتل کارلتون

همچنین برای مشاهده امکانات هتل بیانچو استانبول اینجا کلیک کنید.

امکانات هتل کارلتون

امکانات هتل کارلتون

حمام ترکی هتل کارلتون

رستوران هتل:

هر روز صبحانه ی مفصلی به همراه میوه به صورت سلف سرویس در رستوران خصوصی این هتل ارائه می شود و اگر بخواهید می توانید صبحانه خود را در اتاقتان میل کنید. رستوران هتل هم بوفه داشته و هم منوی لاکارته دارد که غذاهای بسیار خوشمزه ای را در آن گنجانده است به عنوان نمونه، غذاهای ترکی و اروپایی برای ناهار و شام ارائه می شود.

رستوران و صبحانه هتل

زبان هایی که صحبت می شود:
عربی
بلغاری
انگلیسی
فارسی
روسی
ترکی

برای رزرو هتل کارلتون و یا سایر هتل های استانبول و تور استانبول با ما تماس بگیرید.

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

09141096089

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا