چرا سفر به شهر وان بین ایرانیان محبوب است؟

اگر می‌خواهید یک سفر خارجی با هزینه پایین تجربه کنید، شهر وان تمام ویژگی‌های یک سفر به یاد ماندنی را در اختیارتان قرار می‌دهد. وان یکی از نزدیک‌ترین شهرهای کشور ترکیه به ایران است و هر ساله بسیاری از ایران به این شهر، به دلایل مختلفی همچون خرید و گردش سفر می‌کنند. اما چرا سفر به وان میان ایرانیان محبوب است؟ و چرا این سفر به یاد ماندنی خواهد بود؟ برای پاسخ به تمام این سوالات و آشنایی با تور وان ادامه مقاله را از دست ندهید.

شهر وان ترکیه

 وان بزرگ‌ترین شهر شرقی کشور ترکیه است. این شهر با قدمت 3400 سال، یک جاذبه تاریخی و گردشگری با فاصله کوتاه با ایران محسوب می‌شود. جالب است بدانید که گربه‌های سفید و چشم آبی وان، از جاذبه‌های گردشگری معروف این شهر در دنیا هستند که طرفداران بسیاری هم دارند.

چگونه به وان سفر کنیم؟

به دلیل نزدیک بودن این شهر به ایران، شما می‌توانید به چهار روش به وان سفر کنید. یکی از ارزان‌ترین روش سفر به وان با خودرو شخصی است که می‌توانید از یکی از مرزهای بازرگان، سرو یا رازی وارد این شهر شوید. 

چرا به وان سفر کنیم؟

چرا به وان سفر کنیم؟ پاسخ آن بسیار ساده است: قیمت پایین سفر به وان ترکیه! سفر به شهرهای دیگر ترکیه همچون استانبول  و خرید بلیط تهران استانبول یا آنکارا، هزینه نسبتا بالایی دارد. بنابراین قیمت سفر به وان مقرون به‌صرفه خواهد بود و شما می‌توانید با هزینه پایین، از یک شهر نزدیک به ایران دیدن کنید.

تور وان به دلیل مسافت کوتاه این شهر با ایران، پرطرفدار است. اگرچه تعداد جاهای دیدنی وان ترکیه کم نیست، اما خرید در وان ترکیه نیز از جاذبه‌های گردشگری تور وان محسوب می‌شود. برندهای ترک کیف و لباس، با قیمت مناسب باعث جذب بیشتر توریست ایرانی می‌گردد.

راهنمای سفر به وان ترکیه،

بهترین زمان سفر به وان ترکیه چه موقع است؟

با این حال اگر می‌خواهید هزینه سفرتان را کاهش دهید، توصیه می‌کنیم در ماه‌های فروردین و تیر و همچنین در آخر هفته به این شهر سفر نکنید، چرا که قیمت‌ها کمی بیشتر خواهد بود.

اگر می‌خواهید در تخفیف فوق‌العاده برندهای ترک و خرید به‌صرفه به این شهر سفر کنید، نزدیک سال نو میلادی و کریسمس بهترین زمان خواهد بود. همچنین روز بلک فرایدی که در ایران تقریبا مصادف با 5 تا 7 آذرماه می‌شود، زمان مناسبی برای خرید در ترکیه است.

بهترین زمان سفر به وان ترکیه در فصل بهار و تابستان است، چرا که در این مدت آب و هوای این شهر برای ایرانی‌ها مناسب خواهد بود. 

با تشکر از سایت خبری خبربان

از مزیت سفر به این شهر، رزرو آنلاین هتل وان ترکیه از ایران است. شما می‌توانید در سایت‌هایی همچون آراس سیر تبریز، یک تور وان مقرون به صرفه تهیه کنید که از امکانات خوب و با قیمت پایین برخوردار باشد.

وان ترکیه کجاست.

برای رزرو تور وان و کسب اطلاعات بیشتر و همچنین رزرو هتل های وان با آراس سیر تبریز؛ مجری اصلی تورهای وان ترکیه، تماس بگیرید.

شماره‌های واتساپ همکاران ما در شعب وان و تبریز:

بخش فروش:

09335885450 خانم نفیسه بینش

09359377719  آقای ناصر فائقی‌نیا

09931110386 آقای امیر فائقی‌نیا

09146176089 خانم رهبر

مدیریت:

00905012942335 علی فائقی‌نیا

آدرس شعب آراس‌سیر در تبریز و وان جهت رزرو حضوری: 

دفتر ایران: تبریز، چهارراه منصور، مجتمع ایپک، جنب بانک صادرات ،ورودی دوم، واحد 103

دفتر ترکیه:  شرّفیه محله سی،  انقلاب سُکاک 1

شماره های تماس:

04133342777

04133251388

دیدگاه‌ خود را بنویسید

گفت و گورا شروع کنید...
سلام! سوالی داشتید؟
ما معمولاً در چند دقیقه پاسخ میدهیم
instagram default popup image round
Follow Me
502k 100k 3 month ago
اشتراک گذاری
اسکرول به بالا